Obnovite svoje tijelo nakon poroda

Ponovno bavljenje fizičkom aktivnošću

Ponovno bavljenje fizičkom aktivnošću, zajedno s uravnoteženom prehranom, pomoći će vam da vratite liniju nakon poroda. Međutim, u prvim mjesecima nakon poroda trebate štedjeti svoje tijelo: odaberite prikladne vježbe!

 

  • Nakon što završi poslijeporođajno krvarenje: hodanje.
  • Nakon šest tjedana: plivanje.
  • Nakon oporavka međice: vježbe za trbuh.
  • Nakon 4 mjeseca: kardiovaskularne vježbe u dvorani ili na otvorenom (tenis, sportsko plivanje, biciklizam).
  • Nakon godine dana: trčanje i svi ostali sportovi.


Evo nekoliko primjera vježbi koje svakodnevno možete izvoditi i kod kuće:

 

  • Za leđa (od prvog mjeseca)
    • Lezite na leđa, savijte noge, pete privucite uz stražnjicu, ruke spojite na trbuhu, glavu držite na podu, podignite brade, njišite lagano zdjelicu prema naprijed tako da leđa budu uz tlo.
    • Kad udišete, podignite zdjelicu i odmorite je na tlu dok izdišete.
    • Zadržite taj položaj 10 minuta izdišući na usta.

 

  • Za zatezanje trbuha (nakon oporavka međice)
    • Lezite na tlo, podignute brade, svinutih koljena, noge u zraku, stavite ruke na koljena.
    • Ne mičući se gurnite ruke prema koljenima i koljena prema rukama 20 sekundi.
    • Ponavljajte vježbu 6 puta s 30 sekundi stanke između svake.

 

  • Za čvršća bedra i mišiće ramena
    • Sjednite na stolicu, noge raširite u širini bokova, stavite ruke na koljena.
    • Rukama gurajte koljena tako da se spoje, a koljena pružaju otpor.
    • Zadržite položaj 30 sekundi.
    • Ponavljajte vježbu 4 puta s pauzama od 20 do 30 sekundi između svakog ponavljanja.

 

 

Reagirajte na ovaj članak

Pošalji