Njega grudi

Usvojite dobre navike

Grudi nemaju nijedan mišić : njihova uspravnost ovisi prije svega o tonusu kože. Da biste je što bolje zaštitili, usvojite dobre navike na početku trudnoće i pridržavajte ih se sve do poroda ili prestanka dojenja.

 

  • Uvijek nosite grudnjak dobro prilagođen veličini vaših grudi, koji dobro podržava i ima široke naramenice. Ako su vam grudi teške i bolne, možete grudnjak ostaviti i dok spavate kako bi vam bilo lakše.
  • Svaki dan masirajte grudi kružnim pokretima izvana prema unutra sredstvom za njegu posebno formuliranim za grudi trudnica. To će pridonijeti ublažavanju napetosti grudi, očuvanju elastičnosti kože i sprečavanju njezina opuštanja.
  • Ako niste zimogrozni, poprskajte grudi mlazom svježe ili hladne vode na kraju svakog tuširanja da biste tonizirali kožu.
  • Za razvoj prsnih mišića koji se nalaze ispod grudi i pridonose njihovom podupiranju redovito radite ove dvije vježbe:
    • Odguravanje dlanova: spojite dlanove, laktove podignite u visini ramena i stišćite udišući. Držite 3 sekunde, a zatim pustite izdišući. Vježbu ponovite 20 puta.
    • « X-U » : izgovorite naglašeno « X ». Udahnite; izgovorite « U » napućivši usta i izdahnite Ponovite ovu vježbu 15 puta.
  • I na kraju, nastojte ograničiti dobivanje na težini da biste spriječili preveliko povećanje grudi.

 

 

Reagirajte na ovaj članak

Pošalji