Umorne ili teške noge - Riječ stručnjaka

Usvojite dobre navike

Da biste spriječili nastanak problema s cirkulacijom za vrijeme trudnoće, najvažnija je prevencija:

 

  • Ako je potrebno nastojte izgubiti na težini prije trudnoće i ograničiti dobivanje na težini u trudnoći.
  • Hodajte ili se bavite laganom gimnastikom koja pogoduje krvotoku.
  • Nosite cipele s malom potpeticom, ni previsokom, ni preniskom (3 do 4 cm).
  • Izbjegavajte tijesnu odjeću i čarape koje pritišću.
  • Ako patite od bolova u svodu stopala, nosite ortopedske uloške.
  • U nekim se slučajevima za vrijeme trudnoće može preporučiti nošenje kompresivnih čarapa i uzimanje lijekova za vene, i to od drugog mjeseca: o tome se posavjetujte sa svojim liječnikom.


Ako usprkos svemu bol u nogama i dalje traje, nekoliko dobrih postupaka može vam je olakšati:

 

  • Podignite noge pri dnu kreveta.
  • Na kraju svakog tuširanja poprskajte noge hladnom vodom od gležnja do bedara.
  • Izbjegavajte izvore topline (dugotrajno izlaganje suncu, pretople kupke, podno grijanje…).
  • Svaki dan masirajte noge od gležnja do koljena posebnom kremom za njegu da biste poboljšali povrat krvi i potaknuli cirkulaciju.

 

 

Reagirajte na ovaj članak

Pošalji