Obnovite svoje tijelo nakon poroda

Povezivanje s vašim tijelom

 

  • Prije svega dajte svojem tijelu vremena da se oporavi, posebno ako dojite: prije završetka dojenja nisu dopuštene dijete kao ni sportska aktivnost koja zahtijeva trbušnu aktivnost prije oporavka međice. Ne budite opsjednuti idejom o gubljenju težine u prvim mjesecima nakon poroda.
  • Obavezno slijedite upute za obnovu međice: vraćanjem zategnutosti međice izbjeći ćete kasniji problem inkontinencije i spuštanja organa.
  • Prekrijte sitne nesavršenosti tena korektorom ili podlogom i nađite vremena za šminkanje kako biste povratili svoju ženstvenost.
  • Nosite odjeću u kojoj se osjećate lijepo i ugodno.
  • Svaki dan na lice i tijelo nanosite hranjivu hidratantnu kremu da biste se borili protiv suhe kože.
  • - Ako imate strije, svaki dan nanosite posebno sredstvo za postojeće strije koje će pomoći da ih učinite manje vidljivima.
  • - Zamolite tatu, prijateljicu ili rođaka da vam pričuva dijete i ugodite si: frizer, kozmetičarka, masaža…
  • - Bez potrebe za dijetom, možete nastojati usvojiti posebno uravnoteženu prehranu: prednost dajte svježem voću i povrću (najmanje 5 puta na dan), mesu s malo masnoća ili ribi, žitaricama i škrobnoj hrani i prirodnim mliječnim proizvodima. Ograničite unos masne i slatke hrane.
  • - Ako imate trenutke velike gladi (koji su česti, posebno za vrijeme dojenja), jedite laganije obroke i užinu ujutro i/ili poslijepodne
  • - Vraćanje prijašnje linije odvija se postupno: računajte da će vam biti potrebno 3 do 6 mjeseci za normalizaciju težine i oko godinu dana da vratite prijašnji opseg struka. Međutim, vaše tijelo više nije isto kao prije trudnoće: bokovi vam mogu biti širi, grudi mogu imati drugačiji oblik, koža vam je možda izbrazdana strijama... Naučite voljeti svoje tijelo mame kakvo jest:bit ćete lijepi ako prihvatite samu sebe!

 

 

Reagirajte na ovaj članak

Pošalji