Naš cilj: postići ugljičnu neutralnost (nula emisija) do 2030.

Prošlog smo se prosinca na UN-ovoj konferenciji o klimatskim promjenama zajedno s još 500 B korporacija obvezali postići ugljičnu neutralnost do 2030. godine, što je 20 godina kraći rok od onog definiranog Pariškim sporazumom.

To znači da ćemo transformirati naše lance nabave i proizvodnje kako bi bili što srodniji našim kupcima i kako bi funkcionirali u kružnom pristupu životnom ciklusu proizvoda i ambalaže.

Nabava

Responsible sourcing

Odgovorna nabava

Nabavljajući samo iz izvora koji su pod kontrolom UEBT-a možemo bolje kontrolirati sljedivost naših aktivnih sastojaka na biljnoj bazi: od poljoprivrede preko ubiranja i procesuiranja pa sve do njihove integracije u naše proizvode.
Kako bismo to postigli, sklapamo pratnerstva sa svim interesnim skupinama: poljoprivrednicima, lokalnim vlasnicima, agronomima, itd.

Natural and organic ingredients

Prirodni i organski sastojci

Od našeg osnutka uvijek biramo najbolje i, po mogućnosti, organske sastojke iz svijeta biljaka, osiguravajući pritom sigurnost proizvoda koju propisuje naša stroga povelja o formulacijama.

The fight against waste

Borba protiv otpada

Avokado koji procesuiramo kako bismo stvorili aktivne kozmetičke sastojke normalno bi išao u otpad. Međutim, cijeli avokado (uključujući košticu) pretvara se u ulja i prah koje koristimo kako bismo dobili avocado Perseose® koji koristimo u našim proizvodima.

Sastav i proizvodnja

Green extraction processes

Zeleni procesi ekstrakcije

Koristimo specifične tehnologije koje poštuju ljude i planet: molekularnu destilaciju (zeleni proces koji odvaja i koncentrira najvrednije sastojke ulja) te biotehnologije kao što su enzimsko inženjerstvo, čime se može zamijeniti upotreba određenih kemijskih tvari. 

Downsizing water and energy consumption

Smanjenje potrošnje vode i energije

Od 2018. godine smanjili smo količinu struje (za 17,1%), plina (za 23,1%) i vode (za 20,8%) potrebnih za proizvodnju 100 proizvodnih jedinica.

Green energy

Zelena energija

Od 2018. godine za naš proizvodni pogon u Francuskoj kupujemo 100% eko-struju iz obnovljivih izvora energije (vjetar, hidro, itd.) ili 100% potrebne struje za naš Expanscience proizvodni pogon.

Naša politika eko-dizajna

Eco-designed products

Proizvodi s eko-dizajnom

Naši proizvodi osmišljeni su prema načelima eko-dizajna kroz cijeli životni ciklus. Naše bočice i kartonska pakiranja moguće je reciklirati, težina pakiranja maksimalno je smanjena, a maknuli smo i uputstva. Kartonska pakiranja koja se proizvode od drveta iz šuma kojima se održivo gospodari, a prilikom printanja koristi se isključivo tinta na bazi biljnog ulja.

Experimenting bulk

Eksperimentiranje s prodajom "na veliko"

Trenutno eksperimentiramo s prodajom "na veliko", odnosno s prodajom proizvoda koji prethodno nisu zapakirani. Vođeni smo idejom unapređenja našeg eko-dizajna, posebice smanjenjem količine pakiranja.
Prodaja "na veliko", zelena metoda distribucije, dio je kružne ekonomije i alternativa je korištenju plastičnih bočica.

Route optimization

Optimizacija ruta

Skladište GEODIS udaljeno je manje od 800 metara od naše tvornice (ISO140001 certifikat – standard za upravljanje okolišem).

Naša politika eko-dizajna

-142 tons

od 2010. godine na pakiranja se potrošilo 142 tona plastike

-65 tons

od 2010. godine na pakiranja se potrošilo 65 tona kartona

B Corp certified

Ponosna B korporacija

Naši napori i predanost priznati su 2018. godine kada smo postali B korporacija. Ova inovativna i svjetski poznata oznaka dodjeljuje se kompanijama i brendovima kojima je cilj biti "najbolji ZA svijet", a "ne najbolji na svijetu". Ova oznaka znači da posjedujemo aktivističku viziju našeg učinka na svijet.

Our commitments / B Corp video EN
  • B korporacija je inovativna međunarodna oznaka sa strogim kriterijima dodjele, a dodjeljuje se brendovima koji istovremeno postižu rezultate na ekonomskom, društvenom i okolišnom planu i koje razvijaju poslovanje koje će imati pozitivan učinak na društvo i okoliš.

  • B korporacija također predstavlja i zajednicu od više od 2.800 kompanija diljem svijeta koje dijele jedinstvenu humanističku viziju ekonomije te koje dobrobit zajednice stavljaju u centar svojeg poslovnog modela, čime istovremeno postižu rezultate na ekonomskom, društvenom i okolišnom planu.

B korporacija je inovativna međunarodna oznaka sa strogim kriterijima dodjele, a dodjeljuje se brendovima koji istovremeno postižu rezultate na ekonomskom, društvenom i okolišnom planu i koje razvijaju poslovanje koje će imati pozitivan učinak na društvo i okoliš.

B korporacija također predstavlja i zajednicu od više od 2.800 kompanija diljem svijeta koje dijele jedinstvenu humanističku viziju ekonomije te koje dobrobit zajednice stavljaju u centar svojeg poslovnog modela, čime istovremeno postižu rezultate na ekonomskom, društvenom i okolišnom planu.

Learn more about Mustela

OUR DERMATOLOGICAL EXPERTISE

Our unique knowledge of babies’ skin

INSIDE OUR PRODUCTS

Only the best - that’s it!

OUR STORY

A French committed family brand, since 1950